GOED OM TE WETEN

Zoals bij elke wandeltocht hanteren wij ook enkele regels en hebben daarnaast natuurlijk tips en wetenswaardigheden die wij hier kwijt willen...
Parkeren

Het groene wandeldorp van Westerveld is niet groot; volg daarom de aanwijzingen van de parkeerwachters op en zet uw auto niet zomaar langs de kant van de weg.
Inschrijven

De tocht wordt elk jaar gehouden op de eerste zondag van juli en gaat onder alle (veilige) weersomstandigheden door.
Starttijden & kosten

De starttijden zijn:
40km van 07:00 tot 09:00 uur | € 5,00
30km van 08:00 tot 10:00 uur | € 5,00
20km van 09:00 tot 12:00 uur | € 4,00
10km van 10:00 tot 15:00 uur | € 4,00
  5km van 10:00 tot 15:00 uur | € 3,00

Het inschrijfgeld is inclusief een aantal consumpties bij de stempel posten en een kleine attentie aan het einde van de tocht.
Route

Als wandelaar bent u verplicht om aan de linkerkant van de weg te lopen. De route wordt middels pijlen aangegeven en staat zoveel mogelijk rechts van de weg.
Einde tocht

Op elke route is het verplicht bij de stempelpost en op het eind een stempel te halen zodat wij weten waar u zich bevindt. Als u de gekozen routes hebt volbracht of afbreekt dient u zich bij de inschrijving te melden. Dat voorkomt dat wij aan het einde van de dag onnodig op zoek hoeven te gaan.

De organisatie aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies, diefstal e.d.. welke de deelnemers tijdens deelname is overkomen.
“Ieder jaar ben ik van de partij! Gewoon omdat het een heel gezellige dag is en er veel wordt gedaan om het de wandelaars naar de zin te maken.”
Johan de Boer
“Ik zie er als vrijwilliger altijd weer naar uit. Het bemannen van de controlepost is hartstikke leuk werk, mede doordat je de mensen kunt voorzien van een versnapering.
Henk Jansen
“Voor mij als EHBO'er is de Klaverblad wandeltocht het leukste evenement om bij te zijn. Ontspannen sfeer en een top verzorging.” 
Maria de Groot
“Een fijne happening als laatste training voor de vierdaagse. 4 Prachtige gebieden met een heel goed aangegeven route.
Complimenten voor de organisatie!”
Yolanda de Bruin
Share by: